Danmarks Sportsfiskerforbund er en landsdækkende interesseorganisation for lyst- og sportsfiskere i Danmark.

Medlemsfordele

Attraktive medlemsfordele

Som medlem af Danmarks Sportsfiskerforbund har du glæde af en række attraktive medlemsfordele. Du får rabat på outdoor-udstyr, rejser og oplevelser med mere. Vi ønsker at give vores medlemmer så attraktive medlemsfordele som muligt. Vi er derfor altid på jagt efter spændende samarbejdspartnere, som kan tilbyde nye muligheder for vores medlemmer.

Se alle dine medlemsfordele

Det får du som medlem:

- Rent vand og flere vilde fisk i en mangfoldig natur - Magasinet Sportsfiskeren i din postkasse - Kurser og arrangementer med nogle af landets dygtigste fiskeinstruktører til særlige medlemspriser - Attraktive medlemsfordele – blandt andet rabat på outdoor-udstyr, rejser og oplevelser - Mulighed for politisk indflydelse i Danmarks Sportsfiskerforbund

Køb medlemskab
Fisk